زیبایی را انتخواب کنیم

  • ۰
  • ۰

ژل درموفیل

درموفیل پرکننده 20 سی سی درموفیل یک پرکننده پوستی است که بر اساس اسید هیالورونیک و بدون منشاء حیوانی ساخته شده است ، که نتیجه ای ایمن ، ماندگار و موثر برای جوانسازی پوست ، رفع چین و چروک و تقویت صورت است. پرکننده درموفیلیک یک ماده طبیعی است که به پوست کمک می کند آب را حفظ کرده و آن را مرطوب و نرم نگه دارد. ژل درموفیل برای لب ها ، گونه ها و چانه ، به غیر از زیر چشم مناسب است.

 

ژل کیس درموفیل به عنوان یک ژل پر کننده استفاده می شود و دارای اثرات قابل توجه و طولانی مدت در افزایش حجم لب است و در واقع به تقویت لب ها کمک می کند. در واقع با تزریق مقدار کمی از این ژل به لب می توان از نتایج و آثار قابل توجه آن مطمئن شد. تزریق ژل کیس یک روش جایگزین بسیار مناسب برای تزریق زیاد و بی فایده است. با تزریق این ژل ، لب ها بهترین حجم ممکن را بدست می آورند و فرم کاملی به دست می آورند. علاوه بر این ، ژل موردی هیچ گونه جلوه خاصی ندارد و پس از تزریق آن لب ها دچار تورم و التهاب نمی شوند.

 درموفیل 20 سی سی درموفیل

 

ژل درموفیل ک:

ژل درموفیل یکی دیگر از پرکننده های پوست است که با اسید هیالورونیک تولید می شود و می توان گفت یک محصول کاملاً ایمن با ماندگاری طولانی مدت موثر است. تاثیر استفاده از ژل درموفیل برای جوانسازی پوست ، رفع چین و چروک و تقویت صورت پس از استفاده به راحتی قابل مشاهده است. ژل درموفیل یک ماده طبیعی است که به شما کمک می کند آب را زیر پوست نگه دارید و آن را مرطوب و نرم نگه می دارد. ژل درموفیلیک مناسب لب ، گونه و چانه است و به هیچ وجه نباید زیر چشم استفاده شود ، ژل درموفیلیک در سه محصول ساده ، HV و کیس تولید می شود و در دو جلد 20CC و 10CC تولید می شود. بیایید به هریک از آنها نگاه کنیم:

 

درموفیل HV:

Dermofill HV یک ژل فوق العاده صاف برای محافظت از پوست و پر کردن چین و چروک است. این می تواند حجم و چین و چروک های متوسط ​​تا عمیق را افزایش دهد تا ظاهر پوست شما به عنوان یک ماده مضحک افزایش یابد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی